dinsdag 25 november 2008

Een lekker eindje wandelen

Het was gisteren zulk ontzettend lekker weer! Zo lekker koud met een heerlijk zonnetje. Zo lekker dat ik spontaan zin kreeg om het bos in te gaan (dat overkomt me anders nooit). Alleen 1 probleem. Ik had geen zin om alleen te gaan.

Een telefoontje naar Wolvega bood uitkomst. De lady of the house kon helaas niet mee. Die had andere verplchtingen. Maar ik kom wel de hond lenen. Dus eerst naar Wolvega gecruised, hond ingeladen en weer terug gecruised naar het bos. Damon vond het heerlijk. Nou hoor ik wel een stemmen op gaan dat het zo'n ouwe hond wordt, maar zet dat beestje in de sneeuw en hij is weer zo blij als een pup. GEWELDIG!! (Het meest verrassende is misschien nog wel dat ik alleen met een herdershond op stap ben geweest en het geweldig vond. De kenners onder ons, weten dat dit niet geheel voor de hand liggend is).


Ik had mijn camera meegenomen, dus gelijk een aantal leuke foto's kunnen maken. Na onze wandeling weer richting Wolvega vertrokken om Damon thuis te brengen. Daar ook blijven eten en samen gezellig gekeken naar "An inconvenient truth". Best een indrukwekkende film waar ik zeker nog eens over na moet denken.

Kortom, een heerlijke dag, vol onverwachte verrassingen. Slechts één probleem, mijn camera ligt nog in Wolvega. De foto's volgen dus later. Nu gauw even een van The-lady-of-the-house gepikt.

1 opmerking:

daydreamer zei

Hmmm... Mijn vader wilde gisteren ook graag die film kijken en ik was ook wel geinteresseerd, dus zijn we aan de film begonnen. Ik kon alleen mijn aandacht er niet bij houden, het kon me niet gelijk boeien. Ik ben dus verder gaan zappen. Werd het nog interessanter na het eerste half uur?