zaterdag 8 november 2008

Een gewaarschuwd mens telt voor 2! - Dus ik smeer hem.

Wat begon als een zonnige zaterdag in de herfst, is inmiddels uitgelopen tot een hersftachtige dag. Letterlijk dan. Buiten schijnt nog steeds het najaarszonnetje, binnen is de kachel opgestookt tot tropische temperaturen. Maar waar ik het nog het meest warm van krijg, is het nieuws van Smitsky.

Nog 2 ½ week en dan ben ik voor het laatst bij MP. El heeft me al gezegd dat ik blij moet zijn dat ik weg ga. Na Blondie Power, Blaauwtje Blog Chick, Bad Bunny en nu Smitsky, zou je haast denken dat scheiden in welke vorm dan ook besmettelijk is.

Dus is het inderdaad maar goed dat ik weg ga. Ik pak mijn biezen, laat de boel de boel, vertrek naar Kuinre en wacht tot Bart straks weer gewoon vanuit Egypte naar huis komt.
Je weet het immers maar nooit, stel dat het wel besmettelijk is.

2 opmerkingen:

Simone zei

nee hoor. Wij blijven gezellig bij onze partners.

Vorig jaar was het een babyboom, dit jaar een scheidingboom, wat voor jaar wordt 2009 op MP?

Heb gekke dingen meegemaakt de afgelopen 6 jaar daar dus kijk nergens meer van op.

Smitsky zei

Zal ik je aanraken.....hihi