woensdag 26 november 2008

Hij komt, hij komt

Nee, niet de Goede Sint (alhoewel die waarschijnlijk ook staat te popelen om mij met een bezoekje te vereren) maar voor het zover is, krijg ik eerst een nieuwe haard.

Had je een oude dan? Nee, dat had ik niet, maar voor mij is hij nog helemaal nieuw.
Vorige week heb ik hem gespot op MP. "Moet je doen" zei Smitsky gelijk.
Toch eerst maar even met Bart overleggen.

"Wordt het dan niet te vol in huis?", "Nee schat, dat valt best mee."
"Is het niets voor Smitsky dan?", "Nee schat, die weet niet of ze hem wel kwijt kan"
Bovendien IK wil hem.
"Ok, doe maar, als ik hem niet mooi vind, kunnen we hem altijd weer op MP zetten."
(YES, YAHOO, JIPPIE!!!!!) Ik ben er helemaal blij mee.

Dinsdag ga ik hem met Melvin ophalen. Dat houdt in dat ik nog 6 dagen de tijd heb om het huis helemaal klaar te maken zodat hij er precies in past.

4 opmerkingen:

elbakero zei

Uhhmm, dat is toevallig:
http://elbakero.blogspot.com/2008/11/lekker-warm.html

Ik heb je trouwens niet meer gesproken, wist niet eens dat zondag je laatste dag al was. In ieder geval wil ik je nog even veel succes wensen met alle plannen!

On the Run zei

@elbakero
Was ook de aanleiding van het neuzen. Niet helemaal toevallig dus :)

The world according to El zei

Mooi zeg, de droom van Bennie maar ik vind CV voorlopig ook warm genoeg.

Smitsky zei

Hij is moooooooooooooooi! Wie weet komt er bij mij ook ooit eens 1...