woensdag 26 november 2008

Tijdschriftenbon

Van mijn (ex) collega's heb ik bij het vertrek een hele leuke mand met cadeautjes gekregen en een geweldige bos bloemen. In de mand zaten o.a. een boekenbon (ze hebben me heel wat keertjes in de pauze een boek zien zitten lezen) en een tijdschriftenbon. Wat is dat een leuk cadeau zeg. Ik ben gelijk gaan neuzen en ik kan de komende maanden heerlijk genieten van de "vriendin"en de "nouveau". Heerlijk twee abonnementen uitgezocht en nog tijden lang plezier.

Ik zal vast nog vaak aan mijn collega's terug denken als de tijdschriften op de mat vallen.

BEDANKT!!

4 opmerkingen:

daydreamer zei

Lekker zeg, je kan voorlopig helemaal niet werken. Dat wordt voor de haard zitten met boeken en/of tijdschriften!

Simone zei

tja we moesten je natuurlijk wel onder de pannen houden :)

Blondie Power zei

Tja als jij dacht dat je niets mocht doen.. lezen met je donder.. hahaha.. informatie vergaren en leuke ideeën op doen voor Kiandra!!

Veel plezier ermee!!

Smitsky zei

Hahahaha, ja lezen met je donder...om maar even de termen van Blondie te gebruiken