donderdag 6 augustus 2009

I like to move it move it


Er zit weer een week op en dus mocht ik vandaag weer naar Marknesse om te wegen. Een moeilijke week. Veel weggeweest en veel zin gehad in lekkere dingen. Zondag heb ik dan ook gezondigd. Op de koloniemarkt in Frederiksoord heb ik een pond Opal pruimen gehaald en daar heerlijk van genoten. En dinsdag een klein stukje van mama d'r broodje tonijn gehad. Maar goed, het is met niets tegengevallen. Ik was 1.7 kilo kwijt aan gewicht. 2,3 kilo aan vet, maar mijn spieren zijn zwaarder geworden, dus vandaar 1.7 kilo kwijt. Mijn vetpercentage is naar beneden gedonderd van 55.3% naar 54.1 % en ik zit nu op 136.3 kilo. Ik ben er blij mee. Heel blij zelfs. Nu op naar de volgende week.

1 opmerking:

Simone zei

Dat gaat dus helemaal goed, lekker hoor :)