vrijdag 28 augustus 2009

Prodimed - Week 7

De week zit er weer op en vandaag ben ik weer naar Marknesse geweest.
En wat een week was het zeg. Ik moet eerlijk bekennen dat ik nu al bijna niet meer weet wat ik van de week wel of niet gedaan heb, gisteren hangt met nog net even te vers in het geheugen.
Ergens daagt nog wat van een supergezellige dildo party bij Sabine afgelopen vrijdag. Heerlijk gelachen om de prettig gestoorde fantasiebeelden van Gido (en anderen), zaterdag bij dezelfde man geweest voor een Whisky proeverij, die hij op geweldige wijze in elkaar heeft gedraaid (nee, zelf niet aan de whisky geweest, maar BOB mocht ook mee). En voorafgaand had ik natuurlijk mijn slipcursus. zondag t/m woensdag zijn mij een beetje vaag. En dat terwijl ik nou juist donderdag het liefst zou vergeten. Maar goed.

Een bewogen weekje, maar het resultaat mocht er zijn. 3.1 kilo afgevallen. De eerste 10 kilo zijn daarmee verdwenen. Het eerste kwart zit er op. Toch nog een happy ending!