donderdag 27 augustus 2009

Pinky

Ik weet nog dat het een klein katje was, die haar ene oog later opende als haar andere oog.
Ik weet nog dat ze bij ons kwam en Poesiekat erg moest wennen.
Ik weet nog dat ze van Poes een beste tik op haar neus kreeg omdat ze niet naar me luisterde.
Ik weet nog dat ze vele nachten mijn enkels openklauwde omdat ik in mijn slaap bovenop haar rolde.
Ik weet nog dat ze haar kop in de theepot stak om thee te drinken.


Ik weet nog dat ze altijd het beste plekje vond om te gaan zitten.


Ik weet nog dat ze het mij kwalijk nam dat ik Poesiekat in liet slapen.
Ik weet nog dat ze Bart aanviel de eerste nacht dat hij bleef slapen en op haar plekje lag.
Ik weet nog dat ze in Leeuwarden kwam logeren toen mama in het ziekenhuis lag.


Ik weet nog dat altijd naar je toe kwam als je binnenkwam. Eerst even Lot goeiedag zeggen.
Ik weet nog dat Pinky, Pinkelot werd en uiteindelijk Lotje.


Ik weet nog dat ze graag meehielp om het bed op te maken.
Ik weet nog dat ze dol was op het spelen met pennen.
Ik weet nog dat ze op 28 juli 18 is geworden.
Ik weet nog dat het een kleine opdonder is.
Ik weet het allemaal nog.

Ik weet ook dat ik vanmiddag met haar naar de dierenarts moet en ik weet niet of ze wel weer mee naar huis mag.

Ik weet nog dat ze mijn lieve kleine pinkepoes is, en dat zal nooit veranderen.

2 opmerkingen:

Smitsky zei

Heel veel sterkte!! Is gewoon dikke K.

Mooi dat je alles nog weet en nooit zult vergeten..

Nance zei

Sterkte!