maandag 24 augustus 2009

Ssssslipppppp!!!!!

Ik zit nogal veel op de weg. Vele kilometers schieten aan mij voorbij en gelukkig gaat dat meestal goed. meestal, niet altijd. Ik heb al eens kennis gemaakt met de vangrail en dat was niet zo'n fijne ervaring. Nu vier ik van de week mijn 30-ste verjaardag en schoonmama heeft van de gelegenheid gebruik gemaakt mij een slipcursus kado te doen. Iets dat ik al wil doen sinds ik mijn rijbewijs heb, maar het was er, als zoveel dingen, nog niet van gekomen.

Zaterdagochtend was het zover. Bart dacht dat het een ladies-dag was, dus die is niet meegegaan. Om 08.00 ben ik in de auto gestapt en naar Leeuwarden gereden. Daar aangekomen gelijk een stukje theorie gehad en daarna de auto in. WOW!!! Wat is dat ontzettend gaaf om te doen zeg. Ik zou zo weer willen. Twee uur lang heb ik met Tineke in de auto gezeten en om beurten mochten we slippen, corrigeren, uit de bocht vliegen, noodstops maken en uit de berm komen. Het was echt geweldig!!!! Kom maar op met die kilometers, ik ben er klaar voor (hoop ik).

P.S. Klein detail is dan wel dat ik een nieuwe auto nodig heb, want mijn Citroën is niet door de keuring gekomen en repareren wordt 'm ook niet meer helaas.

2 opmerkingen:

Blondie Power zei

Nou dat is toch mooi? Een rag-bak naar keuze dus.. hahaha..

Smitsky zei

Ik geloof dat ik voorlopig niet meer bij jou in de bak stap.....

(ben wel stoer, maar zo stoer nou ook weer niet..)